. ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2 » Тестування онлайн з української мови » 8 клас
Shostak.ucoz.ua
Воскресенье, 25.02.2018, 14:48
ГлавнаяРегистрацияВход Приветствую Вас Гость | RSS

Меню сайта

Категории раздела
Тести з української літератури та літ.диктанти [1]
Разное [54]

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » Статьи » Разное

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2 » Тестування онлайн з української мови » 8 клас
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2.
ПРОСТЕ ДВОСКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ. ГОЛОВНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ
Варіант 1
1. (1 б.) Позначити рядок, у якому підмет виражений прикметником у зна­ченні іменника.
А Хто не знає грабельок звичайних з родини геранієвих? (А. Давидов).
Б Темна ніч сповила спорожніле місто (В. Мірошниченко).
В Величезними просторами родючих земель в Україні володіли польські магнати Потоцькі (Л. Іванов).
Г Вороний не вагається, скаче прямо на Всеволода (Д. Міщенко).
2. (1 б.) Позначити рядок, у якому зазначено речення зі складеним діє­слівним присудком.
А Стежка вузенька (І. Сенченко).
Б Цілий каскад водоспадів можна побачити на річках Пістинці, Яремчі (А. Денисенко).
В Високе синє небо в лісі здавалося ще дальшим і недоступні­шим (Є. Гуцало).
Г Наша історія — це історія віковічної боротьби українського на­роду за своє місце під сонцем (М. Горинь).
3. (1 б.) Позначити рядок, у якому зазначено речення зі складеним імен­ним присудком.
А Рід князів Острозьких був відомий з давніх-давен (О. Іваненко).
Б Стежечка вив'юнилася до велетенського кряжистого дуба на чистій галяві (Є. Гуцало).
В Уже стояла пополудня пора (Є. Гуцало).
Г По синіх водах небес плив місяць (Є. Гуцало).
4. (2 б.) Позначити рядки, у яких між підметом і присудком тире не вжи­вається.
А Мова кожного народу явище давнє (Г. Нудьга).
Б Доля української мови сумна й героїчна водночас (Г. Нудьга).
В Національна мова це здобуток культури, духовної діяльності певного народу (Г. Нудьга).
Г Мова основа культури нації, найбільший її скарб (Г. Нудьга).
Ґ Рушники і плахти мов щемливий спогад дитинства (І. Цюпа).
5. (6 б.) Установити відповідність між реченнями і способами вираження в них підметів.
А Увійшло двоє (Н. Рибак).
Б Ще за життя Івана Сірка про нього хо­дили легенди (О. Апанович).
В Багато грабіжників зазіхало на багат­ство і могутність Києва (Г. Ткаченко).
Г У Херсонесі вчені відкрили частину під­водного античного міста (А. Денисенко).
Ґ Ніхто не сміє підійти до дубів-ветеранів з пилою чи сокирою (А. Адамович).
Д Чумацький Шлях — вірний орієнтир наших пращурів (М. Славинська).
1.Іменник.
2. Займенник.
3.Числівник.
4.Сполучення числівника з іменником.
5.Власна назва.
6.Дієприкмет­ник у значенні іменника.
6. (6 б.) Установити відповідність між реченнями і видами присудків, ужитих у цих реченнях.
А У народі Київ завжди був символом непохитності, непереможності і вічної слави (Г. Ткаченко).
Б Чебреці не хвилюються від вітру і не сохнуть від сонця (І. Сенченко).
В Без застосування одиниць виміру часу люди не змогли б існувати (З кн. «Я пізнаю світ»).
Г Великдень — день особливий (Л. Орел).
Ґ Як багато може розповісти Дніпро про нас і про себе, про народ (С. Гречанюк).
Д У Михайлівці живуть люди стримані (І. Сенченко).
1.Простий при­судок.
2.Складений діє­слівний прису­док.
3.Складений іменний при­судок.
7. (6 б.) Установити відповідність між реченнями і способами вираження іменної частини складених присудків, ужитих у цих реченнях.
А Ще років сорок тому неодмінним атри­бутом українського сільського весілля була скриня (Л. Орел).
Б У багатьох місцевостях відомий був ве­сільний обряд «пересуви» і «викупу» скрині (Л. Орел).
В Хліб завше був трудним (В. Скуратівський).
Г Першим космонавтом незалежної України став Леонід Каденюк (З кн. «Я пізнаю світ»).
Ґ Київ — колиска нашої свободи і дер­жавності (Г. Ткаченко).
Д Михайлівські вулиці сірі, піщані (І. Сенченко).
1.Іменник у формі на­зивного відмінка.
2. Іменник у формі оруд­ного відмінка.
3.Прикметник у формі на­зивного відмінка.
4.Прикметник у формі оруд­ного відмінка.
8. (4 б.) Записати текст. Підкреслити головні члени речення (підмети і присудки)
     Острозька академія була першою спробою організувати вищу школу в Україні. Передовсім князь бажав надрукувати Біблію церковнослов'янською мовою. Це була величезна і складна справа. Він розіслав ю всіх усюдах шукати тексти Біблії.
     Друкування Біблії — це була знаменна подія в усьому слов'янському світі, це був величезний труд. Над Біблією працювали найвидатніші уми в Україні. Біблія ще довгі часи була неперевершеним мистецьким твором завдяки своїм шрифтам, верстці, друкові, великій кількості заставок і різних художніх прикрас (О. Іваненко). 9. (6 б.) Скласти два речення так, щоб у першому підмет був виражений назвою художнього твору, у другому — присудок був виражений фразеологізмом.
 
ОЦІНЮВАННЯ
33-32 бб -  12 б.           19-17 бб - 6 б.
31-30 бб -  11 б.           16-14 бб - 5 б.
29-28 бб -  10 б.           13-10 бб - 4 б.
27-26 бб -   9 б.             9-7 бб - 3 б.
25-23 бб -   8 б.             6-3 бб - 2 б.
22-20 бб -  7 б.              2-1 бб - 1 б.
 
Варіант 2
1. (1 б.) Позначити рядок, у якому підмет виражений дієприкметником у значенні іменника.
А Усі ми виносимо з країни дитинства романтичні спогади (В. Скуратівський).
Б Більшість людей пише листи майже автоматично (Є.Чак).
В Старенька розповідала мені про зведення церкви у селі (М. Красуцький).
Г З приємністю згадується дитинство (В. Скуратівський).
2. (2 б.) Позначити рядок, у якому зазначено речення зі складеним діє­слівним присудком.
А Воля пахла настроем лугових трав і молодого сіна (В. Дрозд).
Б Я прагнув забратися на самісіньку вершину сосни (Ю. Збанацький).
В За городом тихою срібною гладінню розлився ставок (М. Красуцький).
Г Блискавки розривали тьму на шмаття (В. Рубан).
3. (3 б.) Позначити рядки, у яких зазначено речення зі складеним імен­ним присудком.
А Я сидів на ґанку з важкою душею... (О. Кониський).
Б Гришка почав пригадувати (Б. Антоненко-Давидович).
В За Дніпром плив довгий журавлиний ключ (Ю. Мушкетик).
Г За горами почався болотистий ліс (В. Рубан).
4. (2б.) Позначити рядки, у яких між підметом і присудком уживається тире.
А Життя це пізнання світу (П. Загребельний).
Б Серед інших дітей малий Мирон несміливий і непроворний (І. Франко).
В Добре слово безцінна сила (Є. Чак).
Г Рідна пісня наче срібний струмочок (Ю. Мушкетик).
Ґ Конвалія отруйна (М. Приходько).
5. (6 б.) Установити відповідність між реченнями і способами вираження в них підметів.
А Одного разу Олеся з Михайликом лагодились у ліс по ягоди (Б. Грінченко).
Б Ніщо так легко не зводить, зближаючи і єднаючи нас, як дорога (Б. Харчук).
В Двадцяте століття створило купу забобонів, нічим серйозно не обґрун­тованих.
Г Одного літнього дня стояло перед картиною троє людей (Т. Бордуляк).
Ґ Кошовий оглянувся на сизо-роже­вий пружок на сході, глянув на не­бо, підвівся (Ю. Мушкетик).
Д Сильний уміє захищати, уміє лю­бити.
1 Займенник.
2 Сполучення двох іменників.
3 Сполучення числівника з іменником.
4 Прикметник у значенні іменника.
6. (6 б.) Установити відповідність між реченнями і видами присудків, ужи­тих у цих реченнях.
1 Простий присудок.
2 Складений дієслів­ний присудок.
3 Складений іменний присудок.
А На іржання білого коня коротким клекотом обізвався лелека (В. Дрозд).
Б Орда хотіла накрити чорними кри­лами Україну (Б. Харчук).
В Почувся шерхіт босих хлоп'ячих ніг (В. Дрозд).
Г День був літній, спекотний (М. Красуцький).
Ґ Ліс зробився страшенно густий (Б. Грінченко).
Д Перемагаючи біль, Гришка почав мацати коло себе (Б. Антоненко-Давидович).
7. (6 б.) Установити відповідність між реченнями і способами вираження іменної частини складених присудків, ужитих у цих реченнях.
1.Іменник у формі на­зивного відмінка.
2.Іменник у формі знахідного відмінка.
3.Іменник у формі орудного відмінка.
4.Прикметник у формі називного відмінка.
5.Прикметник у формі орудного відмінка.
А Моє дитинство не було безжур­ним (Р. Іваничук).
Б Ім'я Григорія Сковороди давно стало символом мудрості на укра­їнській землі (В. Шевчук).
В Осінь того року випала дощова (Гр. Тютюнник).
Г Сусідство впродовж багатьох сто­річ відігравало вагому суспіль­ну функцію повсякденного життя серед людей (В. Скуратівський).
Ґ Квітки ї листя конвалії мають ліку­вальні властивості (М. Приходько).
Д 20—50-ті роки XX століття — це епоха нечуваного в нових часах геноциду.
8. (4 б.) Записати текст. Підкреслити головні члени речення (підмети і при­судки).
      Київ — одне з найкрасивіших міст Європи. Здається, найвитонченіша його краса — Софіївський собор, храм на честь Божої Мудрості. Наші далекі прадіди називали його «Диво велике». Якщо ми порівня­ємо його з сучасними висотними будовами, собор зовсім не високий. Проте його бані, увінчані золотими хрестами, сягають неба. Мина­ють століття, змінюється життя, та незмінна невмируща краса Софії Київської (М. Коцюбинський).
9. (6 б.) Скласти два речення так, щоб у першому підмет був виражений складною власною назвою, у другому — присудок був виражений фразеологізмом.
Категория: Разное | Добавил: 4ist-ucoz15 (15.09.2015)
Просмотров: 2375 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт

Поиск

Copyright MyCorp © 2018